Hlavní menu
Již dříve jste se na těchto stránkách mohli dočíst, proč vsadit na e-mail marketing a co bude obnášet celá kampaň. Pořád ale tápete, co do e-mailu napsat a co raději ne? I pro tento případ tady máme několik tipů, které vám se psaním poradí.
Podívejte se na několik užitečných rad, které můžete využít:
Na druhé straně je řada věcí, kterým je třeba se při tvoření marketingového e-mailu vyhnout. Předmět e-mailu by neměl bý příliš dlouhý ani nudný. Vyvarujte se nefunkčních odkazů a jiných chyb vůbec. Nemusíte posílat stejný e-mail všem v databázi, pozměňte jeho obsah a pak porovnejte, který z nich bude mít větší úspěch. Neatraktivní jsou pro čtenáře i příliš rozsáhlé e-maily.
Sepisováním marketingových e-mailů můžete pověřit profesionální firmu. Odborníci ze společnosti PANKREA to rádi udělají za vás. Stačí, když nám sdělíte podrobnosti a my vytvoříme e-maily na míru vašim zákazníkům.
Teď už víte, jak napsat ten správný e-mail, který zákazníky zaujme a motivuje. Máte dotazy nejen k e-mail marketingu? Nebo potřebujete se sestavením vaší zprávy pomoci? To PANKREA umí! Kontaktujte nás!
Petra Soukupová
Obsahový specialista